نوشته شده توسط : نازنین نمازی

زبان انگلیسی کامل میکرو طلایی گاج 

جملات توضیحی به کار رفته در متن کتاب درسی زبان انگلیسی کامل کنکور میکرو طلایی گاج مفهومی و قابل درک است و توضیحات موجود در متن نیز توسط نویسنده به خوبی گرفته شده است. اگرچه ممکن است برای دانشجویان متوسط ​​و متوسط ​​بهتر باشد که برای هر بخش توضیحات بیشتری ارائه دهند ، اما فقدان محتوای توضیحی قابل تقصیر نیست. به دلیل تنوع در آزمون ها ، مثال ها و قسمت نکات طلایی ، حجم کتاب درسی از حجم کتاب درسی معمول کتاب های دیگر حجم بیشتری دارد ، اما وجود این نمونه ها به دانش آموزان کمک می کند تا مفاهیم بیشتر و بهتری را درک کنند.

نکاتی که در تمرینات کتاب درسی بحث شده در کتاب درسی آورده شده است و تمرینات تشریحی که بعضاً در کتاب درسی دیده می شود از تمرینات کتاب درسی الهام گرفته شده است که با مراجعه به کتاب متنی به وضوح مشاهده می شود. اساس آموزش کتاب انگلیسی کامل کنکور میکرو طلایی گاج در نظر گرفتن مباحث و مفاهیم استفاده شده در سوالات کنکور سراسری است ، بنابراین قسمت نقاط طلایی کتاب از نکات مهم کنکور است که ممکن است در کتاب درسی مستقیماً ذکر نشده باشد ، اما می تواند مورد توجه طراحان قرار گیرد. آزمون ورودی گنجانده شده است.

این کتاب درسی برای همه دانش آموزانی که مایل به شرکت در کنکور سراسری هستند مناسب است ، اما دانش آموزان سطح پایین برای رسیدن به سطح آمادگی لازم است مفاهیم توصیف شده در کتاب را بیش از یک بار بخوانند و مرور کنند. این کتاب درسی هم مفاهیم و نکات آزمون و هم مباحث تشریحی را شامل می شود. اگرچه این باعث می شود که کتاب انگلیسی کامل کنکور میکرو طلایی گاج حجیم باشد .

زبان انگلیسی جامع میکرو طبقه بندی گاج 

کتاب درسی گرامر زبان انگلیسی جامع میکرو گاج جامع ساده و روان است و کتاب درسی واژگان به راحتی واژگان را توضیح می دهد. کتاب درسی گرامر برای هر درس بسیار مختصر و کوتاه است ، بنابراین فقط برای مرور محتوای دوره مفید است. در كتاب واژگان ، همه كلمات به همراه معنی اصلی و انگلیسی آنها ذکر شده است. کتاب درسی مخصوصاً از نظر دستور زبان ناقص و مختصر است. هیچ کتاب درسی برای سوالات درک مطلب و امتحانات دقیق وجود ندارد ، که یکی از مهمترین قسمت های کنکور است ، اما کتاب واژگان همه موارد شما را پوشش می دهد. تمرین های کتاب درسی در نوشتن کتاب دروس گرامر جایی ندارد ، اما واژگان آنها در کتاب واژگان گنجانده شده است.

سوالات کنکور سراسری نیز در نوشتن کتاب های دروس گرامر و واژگان جایی نداشت. نکاتی که در این دو بخش مطرح شده مستقیماً به نکات خاصی در کنکور نمی پردازد. کتاب درسی کنکور زبان انگلیسی گاج برای کسی مناسب است که گرامر خوبی از دوره ها دارد و می داند چگونه متن را تست کند و نیازی به آموزش در آن زمینه ندارد. کتاب درسی واژگان ، اما برای همه دانش آموزان قابل استفاده است.

تمرکز نویسندگان بر آموزش امتیازات آزمون بوده است و هیچ نکته توصیفی به صورت عمومی در کتاب آزمون ورودی کامل انگلیسی گاج ارائه نشده است. نویسندگان به روند نوشتن کتاب درسی ادامه داده اند و در مورد آن بحث نکرده اند. هیچ مدرک و مثالی در کتاب درسی وجود ندارد و مطالب روی هم چیده شده اند. کتاب درسی معمولاً فقط برای بررسی است و برای پاسخ دادن به آزمونها ، به خصوص در آزمونهای گرامر و متن کافی نخواهد بود.



:: بازدید از این مطلب : 173
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 30 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نازنین نمازی

معرفی کتاب های زیست شناسی خیلی سبز

 

زیست شناسی پایه خیلی سبز

 

کتاب زیست شناسی پایه خیلی سبز بخش جداگانه ای ندارد و مطالب به صورت کتاب درسی در قسمت پاسخ تشریحی آزمون ها است. حجم کتاب درسی بسیار کم است و می توان گفت خلاصه ای از قسمتهای مهم کتاب درسی است. اما خبر خوب این است که این کتاب درسی حاوی جداول بسیار مفیدی است که به صورت حرفه ای و با روش های یادگیری آسان طراحی شده اند که روند یادگیری را تعمیق بخشیده و بازده را بیشتر می کنند. این تخته ها برای قایقرانی عالی هستند. همچنین در جدول امتیازات همراه با سایر فصل های پایه دهم و یازدهم می توانید آن را مشاهده کنید که بسیار عالی است. با این حال ، حجم این مواد ترکیبی اندک است و پاسخگوی نیاز داوطلبان کنکور نیست. در واقع ، بیشتر نکات ترکیبی مورد نیاز برای مطالعه آزمون ورودی زیستی در آزمون کتاب زیست شناسی پایه دهم و یازدهم خیلی سبز گنجانده شده است.

 

با توجه به حجم بسیار کم کتاب زیست شناسی خیلی سبز برای پایه های 10 و 11 ، بسیار مهم است که شما همزمان با مطالعه این کتاب ، کتاب درسی را با دقت بخوانید. در کتاب درسی توضیحات زیادی وجود دارد و این باعث می شود برخی از مطالب پیچیده کتاب برای دانش آموزان قابل درک نباشد. اما جداول و نمودارهای کتاب به ساده سازی بیشتر کتاب کمک کرده است. امتیازات کنکور آورده شده در کتاب درسی کم است اما در سطح امتیاز خوشبختانه هیچ نکته عجیبی وجود ندارد و در سطح کنکور سراسری طراحی شده است. اما متأسفانه ایرادی که به برخی کتب درسی سیستم جدید وارد شده است ، در مورد این کتاب نیز صدق می کند و ذکر برخی نکات است که بر اساس کتاب های نظام قدیم طراحی شده اند و نمی توان از کتاب های سیستم جدید سیستم استنباط کرد. . سیستم. البته این موارد در کتاب های زیست شناسی پایه دهم و یازدهم خیلی سبز کمتر از کتاب های مشابه است.

 

کتاب زیست شناسی پایه دهم و یازدهم خیلی سبز به دلیل حجم کم کتاب های درسی ، بیشتر به افرادی که نمی خواهند وقت زیادی را برای خواندن کتاب های درسی حجیم و وقت گیر و سایر کتاب های آموزشی صرف کنند و قصد دارند بیشتر روی کتاب درسی تمرکز کنند ، بیشتر توصیه می شود. این یک کار بسیار مناسب است. همچنین محتوای کتاب درسی در برخی موارد برای دانش آموزانی که سطح نسبتاً پایینی در این دوره دارند قابل درک نیست. اصولاً هدف اصلی کتاب درسی آموزش نکات و تست ها است و شاید فقط حدود 30٪ مطالب برای تعمیق مطالب و ساده سازی کتاب درسی ، 30٪ مشابه کتاب درسی و 40٪ نکات و تست ها باشد

 

زیست شناسی دهم خیلی سبز

کتاب زیست شناسی تست دهم خیلی سبز برای کنکور 1400 به شکل گیری مفهومی کتاب درسی می پردازد و شما عزیزان نیز می توانید عبارات و اشکال مهم کتاب درسی را به روشی ساده فرا بگیرید. همه دانشجویان علوم تجربی به ویژه کسانی که می خواهند در کنکور سراسری موفق شوند می توانند از این کتاب مهم و ارزشمند استفاده کنند.

آموزش های کتاب آزمایشی زیست شناسی  10 خیلی سبز برای کنکور 1400 کاملاً قابل درک است و درسنامه های تست زیست شناسی دهم خیلی سبز از مهمترین ویژگی های این کتاب است. درسنامه های تست زیست شناسی خیلی سبز دهم برای ورود 1400 داشته باشید و برای آموزش بهتر مفاهیم در خدمت شما هستند. آنها نکات بسیاری را از دوره زیست شناسی  آورده اند که یک دانش آموز موفق می تواند برای داوطلب بخواند بدون اینکه نیازی به ذکر منبع دیگری در درس زیست شناسی  باشد.

 

زیست شناسی یازدهم خیلی سبز

کتاب خیلی سبز تست زیست شناسی یازدهم برای آموزش مفاهیم کتاب درسی ، شناسایی بخشهای مهم کتاب درسی ، روشن کردن ابهامات در جملات و فرم های کتاب درسی و ارائه تست های مختلف از بسیار ساده تا بسیار دشوار و ارائه مشاوره ترکیبی نوشته شده است. برای همه دانشجویان علوم تجربی مفید است ، به ویژه کسانی که از سال دهم به فکر آزمون ورودی هستند و وقت کافی دارند. ترتیب فصل های نوشتاری مطابق کتاب درسی است و پیش نیازهای مباحث مورد بحث به وفور در کتاب های درسی هر فصل گنجانده شده است ، بنابراین در بعضی موارد خارج از کتاب درسی و کسل کننده است. لحن کتاب به خصوص در کتاب های درسی کاملاً دوستانه و صمیمی است.

 

زیست شناسی دوازدهم خیلی سبز 

درسنامه کتاب زیست شناسی دوازدهم خیلی سبز در ابتدای هر مبحث آورده شده است. اندازه درسنامه متوسط ​​است ، نه خیلی دقیق و نه خیلی کوتاه. اما خبر خوب این است که درسنامه حاوی جداول بسیار کاربردی است که بصورت حرفه ای با روشهای یادگیری آسان طراحی شده و روند یادگیری را تعمیق می بخشد و مرور را بارورتر می کند. این تخته ها برای قایقرانی عالی هستند. یکی از ویژگی های یک کتاب درسی جامع برای کنکور زیست شناسی وجود نکات ترکیبی آن به روشی هوشمندانه است. با این حال ، در این کتاب ، حجم این مواد ترکیبی کم است و پاسخگوی نیاز داوطلبان برای تست های زیست شناسی نیست. در واقع ، بیشتر نکات ترکیبی مورد نیاز برای مطالعه امتحان بایوانتری در آزمونهای کتاب گنجانده شده است. مواردی که نقاط ترکیبی با علامت خاصی مشخص شده باشد ، متأسفانه ، هیچ اثری از جهت این نقاط در کتاب درسی وجود ندارد. یعنی دقیقاً جایی که این نکته از کتاب گرفته شده ، نوشته نشده است.

درسنامه موضوعات را به خوبی و با بیان صریح توضیح می دهد و باعث می شود برخی از مطالب پیچیده کتاب درسی برای دانش آموزان قابل درک باشد. علاوه بر این ، جداول و نمودارهای کتاب به ساده سازی بیشتر مطالب کتاب کمک کرده است. امتیازات کنکور آورده شده در کتاب درسی کم است اما در سطح امتیاز خوشبختانه هیچ نکته عجیبی وجود ندارد و در سطح کنکور سراسری طراحی شده است. اما متأسفانه اعتراض به برخی از کتب آموزشی نظام جدید در مورد این کتاب نیز صدق می کند و آن ذکر برخی نکات و کلمات است که بر اساس کتاب های نظام قدیم طراحی شده اند و نمی توان از آنها استنباط کرد. کتابهای سیستم جدید. البته این موارد در این کتاب کمتر از کتاب های مشابه دیده می شود.

سایر کتاب های زیست شناسی خیلی سبز

 

زیست شناسی جامع خیلی سبز جلد اول

زیست شناسی جامع خیلی سبز جلد دوم

فصل آزمون زیست شناسی خیلی سبز

 



:: بازدید از این مطلب : 171
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نازنین نمازی

جلد اول کتاب ادبیات موضوعی میکرو طلایی شامل کتاب درسی وتست از مباحث فارسی پایه دهم ، یازدهم و دوازدهم است و داوطلبان عزیز می توانند با تهیه جلد دوم این کتاب پاسخ تشریحی این سوالات را دریافت کنند. . این کتاب کتب درسی کاربردی را ارائه می دهد و به صورت توصیفی مجموعه ای جامع و کارآمد را برای دانش آموزان و داوطلبان کنکور سراسری ارائه می دهد. دانش آموز پس از مطالعه و بررسی کتب درسی ، آماده رویارویی با تست های سراسری خواهد بود که به ترتیب مبانی ، موضوع به موضوع تنظیم شده است. به داوطلبان این فرصت داده می شود تا نقاط ضعف خود را بر اساس پاسخ تشریحی (جلد 2) تشخیص دهند و سعی در تقویت آنها داشته باشند. کتاب بعدی منبع کاملی از کلیه مطالب و نکات لازم برای پاسخگویی به سوالات ادبیات فارسی در کنکور است. این کتاب با همکاری مشترک امیر نجات شجاعی و مهدی نظری در 864 صفحه گردآوری شده و توسط گاج منتشر شده است. 

 

 

در هر قسمت از کتاب کامل ادبیات موضوعی میکرو طلایی گاج ، پس از عنوان و توضیح هر مبحث ، تست های مناسبی برای آن مبحث در نظر گرفته شده است تا دانش آموز پس از مطالعه کتاب درسی ، با آزمون های مربوط به آن موضوع روبرو شود. این آزمونها شامل تستهای ذکر شده در کنکورهای سراسری سالهای اخیر ، آزمونهای سنجش ، آزمونهای قلم قلمچی و گزینه دو ، آزمونهای کتبی و بعضا تست های کنکوری ادبیات کشور است. هر موضوعی که آزمون های بیشتری نسبت به کنکور سراسری داشته باشد ، اهمیت آن موضوع را می رساند.

سطح آزمون ها متنوع است و در هر موضوع آزمون هایی وجود دارد که دارای سطح دشواری و سهولت مختلفی هستند. البته این آزمون ها از آسان به سخت سازماندهی نشده اند و می توان گفت به نوعی در هم آمیخته اند. بیشتر تست های موجود در کتاب ادبیات موضوعی Aمیکرو طلایی سطح بالاتری از سطح متوسط ​​دارند و سعی شده است تست های کتبی با توجه به نوع و سطح کنکور طراحی شود. برخلاف اکثر کتاب های تستی ، تست های کتبی هرگز از کنکور منحرف نشده اند و می توانید تست های کنکور را مشاهده کنید.

نکته مهم دیگر وجود آزمونهای کم و زیاد در پایان هر فصل از کتاب کنکور ادبیات موضوعی میکرو طلایی است که به دانش آموز اجازه می دهد تست های موجود در آن فصل را امتحان کند و حل کند تا در قالب چندین تست خود را بسنجد. تعداد سوالات هر مبحث در این آزمون ها دقیقاً همان تعداد سوالات کنکور است. به عنوان مثال ، آزمونهای میل ترکیبی دارای 9 آزمون ، آزمونهای ماتریس دارای 4 آزمون و آزمونهای گرامر دارای 5 آزمون هستند.

در پایان جلد یک ، کلید آزمون موجود است و جلد دوم منحصراً به پاسخ تشریحی آزمون ها و بررسی همه گزینه ها می پردازد. به طور کلی ، به استثنای برخی از تست های مشکل ساز ، که ممکن است از تعداد انگشتان دست کمتر باشد ، سایر تست های کتاب دو جلدی ادبیات موضوعی میکرو طلایی ، که آزمایش شده ترین کتاب در بازار است ، از کیفیت بسیار خوبی برخوردار هستند. .



:: بازدید از این مطلب : 165
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نازنین نمازی

بحث قرابت معنایی در ادبیات فارسی یکی از مهمترین مباحث است که مفاهیم آن نیز هر ساله در کنکور سراسری مطرح می شود. در قرابت معنایی  شما باید ارتباط بین چندین بیت شعر را که از نظر معنایی سازگار هستند پیدا کنید. در ابتدا ، ممکن است فکر کنید این کار بسیار آسان است. اما باید بگوییم که اصلاً اینطور نیست. شناخت قرابت معنایی آیات ، خصوصاً برای دانشجویان با پایه ضعیف ، بسیار دشوار است. بنابراین ، نیاز به یک منبع آموزشی خوب برای این گروه از دانش آموزان بسیار احساس می شود. کتاب قرابت معنایی نشر دریافت یکی از این منابع عالی آموزشی است که سعی دارد دانش آموزان را با استفاده از اصول دقیق با این موضوع ادبیات سازگار کند .

کتاب تناسب و قرابت معنایی نشر دریافت روی 3 بخش اصلی متمرکز است و با خواندن این کتاب می توانید دامنه فکری کتاب و سه موضوع اصلی را که این کتاب در بر می گیرد ، درک کنید. اولین چیزی که بعد از خواندن کتاب یا هنگام خواندن کتاب متوجه خواهید شد ، تنظیم معنایی و استقبال قرابت معنایی  ، نحوه خواندن آیات است. این را همیشه در ذهن داشته باشید. تا زمانی که آیه ای به درستی خوانده نشود ، یافتن معنای آن دشوار است. بنابراین اولین چیز این است که شعرها را به درستی بخوانید. در فصل دوم این کتاب ، شما تفسیر آیات و درک معنای اشعار را یاد خواهید گرفت. مطمئناً یافتن معنی یک آیه می تواند رمز قرابت معنایی باشد ، که خوشبختانه در کتاب معنای متناسب و قرابت معنایی  به خوبی به آن پرداخته شده است. پس از دریافت معنای آیات ، باید با توانایی مقایسه معنی آیات و یافتن پاسخ سوال آشنا شوید. زمینه دیگر تفکر در این کتاب مقایسه آیات و شناخت پاسخ صحیح است.

اگر می خواهید بدانید که چگونه خواندن این کتاب در نهایت بر روند یادگیری شما در بخش تناسب اندام و قرابت معنایی  تأثیر می گذارد ، باید بگوییم که اگر به نکات مطالعه کتاب توجه کنید و کتاب را به طور مداوم همانطور که گفته شد بخوانید ، اولین ، آنچه برای هر دانش آموز اتفاق می افتد تثبیت دانش قبلی است. با هر اطلاعاتی که از گذشته در مورد تناسب اندام و قرابت معنایی  دارید ، می توانید ابتدا اطلاعات و دانش خود را در ذهن خود بسنجید و بدون هیچ گونه استرسی از اطلاعات خود در طول کنکور استفاده کنید. نکته دوم این کتاب تمام نکاتی را که باید در مورد تناسب اندام و قرابت معنایی  بدانید در اختیارتان قرار می دهد و با خواندن کتاب کامل تناسب اندام معنایی و قرابت معنایی  تمام امتیازات احتمالی مورد نیاز در کنکور را خواهید گرفت. انجام دادن. البته نباید فراموش کنید که آزمون ها و بررسی های مداوم بسیار مهم هستند و به شما در یادگیری بیشتر کمک می کنند.



:: بازدید از این مطلب : 180
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نازنین نمازی

قرابت معنایی نشر الگو  

کتاب درسی کتاب قرابت معنایی کنکور نشر الگو جامع از چندین بخش اصلی تشکیل شده است که هر یک را جداگانه بررسی خواهیم کرد. بخش مفاهیم تکراری یکی از ارکان اصلی آموزش کتاب است که در آن مفاهیمی را که اغلب در کنکور یافت می شوند و نیاز به یادگیری دارند ، بررسی می کند. این بخش از 65 مفهوم تشکیل شده است که همه آنها با کنکور و کتاب درسی مطابقت دارند و در هر حالت توضیح مختصری در مورد چندین سطر به اضافه چندین بیت آورده شده است که آیاتی از داخل و خارج کتاب است. و پوشش خوب که مفهوم

این کتاب ، کتابی با ضخامت متوسط ​​780 صفحه است. موضوع کتاب مربوط به دانشگاه ها و دبیرستان های ایران ، کنکور و ادبیات فارسی است. کتاب کامل قرابت معنایی  سیستم جدید نشر الگو  که به صورت بسیار جامع برای پایه های 10-12 تهیه شده است ، یک منبع بسیار جامع برای آزمون های کنکور قرابت معنایی  برای داوطلبان کنکور 1399-1401 است.

قسمت دوم که عمده کتاب درسی است ، تحلیل مفهومی عبارات سه کتاب درسی 10 فارسی ، 11 فارسی و 12 فارسی است. توجه داشته باشید که درج مفهوم با معنی بیت متفاوت است و دانستن مفهوم در کنکور کافی است و در این کتاب درسی نیز همین رویکرد اتخاذ شده است. البته ، برای هر مفهوم ، ما تعدادی بیت از کتاب را می بینیم که به نظر می رسد تعداد زیادی است و ممکن است برای برخی از داوطلبان کنکور ایده آل باشد. به طور کلی این قسمت در سطح کتاب های ورودی و امتحانات است و با مطالعه آن می توانید به تست های اصلی کتاب کامل قرابت معنایی  نشر الگو  کنکور پاسخ دهید و این قسمت به دانش آموزان ضعیف بیشتر کمک می کند ، زیرا احتمال یادگیری مفاهیم بیشتر است و معادل آن نیاز به آیات.

بر خلاف بسیاری از کتابهایی که تستها را به سه کتاب دهم ، یازدهم و دوازدهم تقسیم کرده اند ، در کتاب جامع قرابت معنایی  کنکور نشر الگو  ، بخش بزرگی از آزمونها از این تقسیم بندی پیروی نمی کنند. ما می دانیم که پیشرفت در بحث میل گام به گام و تدریجی در آزمون ها است ، و این کتاب به جای اینکه آزمون به درس را به درس بخوانیم که معنی آن درس را می دانیم ، حاوی تست هایی به نام "راهبه شب" است که ارزیابی می کند 5 تست در یک صفحه. این بدان معناست که شما باید هر شب 5 امتحان بدهید که البته موضوع خاصی ندارند و کم کم پیشرفت کنید.

 

این رویکرد اتخاذ شده را می توان راهی خوب برای پیشرفت دانش آموزان دانست و البته ممکن است برای دانشجویان بسیار ضعیف چندان خوشایند نباشد و آنها در آن گیر کنند. البته اگر اراده و پشتکار داشته باشید می توانید از این سد عبور کنید. تقریباً نیمی از آزمون ها (740 تست از 1454 آزمون) در همان قسمت نیمه شب برگزار می شود و بقیه به صورت دروس تدریس می شوند ، در این میان تعداد زیادی از آزمون های كنكور و امتحان امتحان برجسته است. (بهترین مدارس) و یکی نیز از قلم استفاده می کند. به طور کلی ، پوشش مطالب و انواع استاندارد متنوع است و سطح کنکور را دنبال می کند. با این حال ، به ندرت یک آزمون بسیار دشوار و چالش برانگیز در نظر گرفته می شود.

 

پاسخ تست ها در کتاب جامع کنکور قرابت معنایی  نشر الگو  تا آنجا که ممکن است کم حجم بوده و حاوی امتیازات جزئی نیست. البته خود نویسنده در مقدمه توضیح داده است که عمداً روشی را در پیش گرفته است که ذهن خود دانش آموز را تحلیل می کند و نیازی به پاسخ ندارد. در هر صورت به خاطر داشته باشید که با پاسخ تشریحی مفصلی روبرو نخواهید شد. به طور کلی ، اگر می خواهیم به طور کلی به آزمون کتاب نگاه کنیم ، ابتدا باید به تعداد زیادی تست که همه نمی توانند قبول شوند ، توجه کنیم. البته اگر شخصی بتواند همه تست ها را تمرین کند ، با توجه به روند کلی کتاب ، بعید است نتیجه نامطلوبی در کنکور سراسری کسب کند.

اگر بخواهیم در مورد کتاب کامل قرابت معنایی  از سیستم جدید نشر الگو  خلاصه ای ارائه دهیم ، می توان گفت این کتاب یک کتاب کامل و کامل است که سعی کرده است تمام مفاهیم و مطالب دروس زبان فارسی در سال دوم تخلیه دانشکده. کتاب جامع قرابت معنایی  سیستم جدید نشر الگو  با استفاده از تست های عملی که به آنها ارائه داده اید ، توانسته است سطح دانش آموزان را بصورت مرحله به درس و در مفاهیم و نکاتی که ممکن است وجود داشته باشد ، بالا ببرد. درس به صورت ناهار و درس. به کمک تست های موجود در این کتاب می توانید همزمان با یادگیری درس ، تست های این کتاب را نیز شرکت کنید.

 

این کتاب همچنین توانسته است بیشترین پرکاربرد آیات و مفاهیم را تفکیک کرده و برای دانشجویان بیشتر توضیح دهد. به طور کلی ، باید در مورد کتاب قرابت معنایی  کامل سیستم جدید نشر الگو  گفت.



:: بازدید از این مطلب : 175
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نازنین نمازی

بهترین کتاب های کنکور

 

ریاضی تجربی مهروماه

کتاب جامع ریاضیات تجربی  مهروماه برای هر فصل ادغام شده است ، اما از چندین ایستگاه تشکیل شده است. به عنوان مثال ، فصل توابع دارای 9 ایستگاه است. در ورودی هر ایستگاه ، بلافاصله پس از یک معرفی کوتاه ، بلافاصله یک یا چند جدول خواهید دید. نویسندگان محترم تمام تلاش خود را کرده اند تا هر آنچه دانشجو برای پاسخگویی به تستها به طور کاملا طبقه بندی شده در جداول مختلف نیاز دارد ، بیاورند. نکته جالب در مورد این جداول این است که آنها معمولاً ستونی به نام مثال دارند که در آن چندین مثال حل شده وجود دارد. این جدول را از جداولی که می توانید در خلاصه ها مشاهده کنید یا خودتان بنویسید متمایز می کند. در قسمت هایی از کتاب درسی که به صورت متن است ، از علائم خوبی برای توصیه ، پیشنهاد و ... استفاده شده است.

 

در قسمت های کلمه به کلمه کتاب درسی ، معمولاً پس از توضیح مقاله ، چند مثال آورده می شود که از خواننده می خواهد آن را بخواند. به این نمونه ها "خواندن" گفته می شود و دانش آموز را قبل از ورود به امتحان آماده می کند. در برخی موارد ، اولین آزمون پس از توضیح یک داستان ، آزمون سختی است که می تواند خواننده را کمی مضطرب کند. به طور کلی می توان گفت که کتاب درسی بسیار جمع و جور و تا حد ممکن کوچک است و خواننده از دیدن آن نمی ترسد. اما سطح نسبتاً بالایی دارد. نویسندگان کتاب جامع کنکور ریاضیات تجربی  مهروماه سبک و سیاق کنکور سراسری را می دانند و کتاب درسی را به گونه ای تالیف کرده اند که در همه موضوعات پوشش کافی داشته باشد. موارد زیر نیز ممکن است در مورد کتاب درسی ذکر شود:

 

تست های کتاب درسی در یک جعبه جداگانه قرار می گیرد ، که به طرح بندی مناسب کتاب و طراحی خوب آن کمک کرده است.

در ایستگاه دوم فصل صفر (بررسی اجمالی اصول) بخشی با عنوان اشتباهات مشترک وجود دارد که ایده بسیار خوبی است. این بخش بیانگر تجربه نویسندگان کتاب است.

در برخی موارد ، حجم جداول مورد استفاده در کتاب درسی کمی افزایش می یابد. این ممکن است به خواننده پیشنهاد کند که ریاضیات یک دوره مفهومی نیست و باید بسیاری از طبقه بندی ها و حالت ها را حفظ کند. البته نباید از مزایای رتبه بندی غافل شد. به عنوان مثال ، در مثلثات ، آنقدر تلاش برای طبقه بندی محتوا انجام شده است که در قسمت زاویه یک راست ، ما به روش تبدیل درجه به رادیان و بالعکس منتقل شده ایم ، و از تعریف رادیان و درجه غفلت شده است.

یکی از ویژگی های عالی این کتاب خلاصه فصل است. در این بخش ، كل كتاب درسی بصورت نمودار خلاصه شده است كه برای استفاده در روزهای منتهی به امتحان ایده آل است.

شاید بهتر باشد بعضی از جداول کتاب های درسی به خلاصه منتقل شوند. در این حالت ، مکالمه فارسی بین خواننده و نویسندگان افزایش می یابد.

در تمام کتابهای درسی و پاسخ تشریحی تستها در نتیجه گیری ریاضی ، عباراتی به زبان فارسی روی فلش نوشته شده است که به فهم راحتتر آن کمک بسیاری می کند. این ویژگی منحصر به فرد این کتاب است. به عنوان مثال ، برای حل تست زیر توجه کنید:

 

ریاضی جامع تجربی خیلی سبز

در کتب درسی تست جامع ریاضیات تجربی  خیلی سبز ، که در جلد اول موجود است ، هر فصل به چندین درس تقسیم شده است. این تقسیم بندی ها به گونه ای است که هر درس حجم کمی دارد و این می تواند تأثیر خوبی بر خواننده بگذارد. کتاب های درسی در درجه اول به صورت نکات و تست ها هستند. نکاتی که بر اساس دانش نویسندگان از کنکور و سبک و سیاق آن نوشته شده است. به عنوان مثال ، مشاهده جملات در کتابهای درسی مانند این بسیار معمول است: "گاهی اوقات ما باید یک قانون تجربی ایجاد کنیم ، به خصوص در توابع مثلثاتی." این جملات دقیقاً تجربیات نویسندگان کتاب است که به خواننده منتقل می شود.

 

با این وجود ، اگر دانش آموز قبلاً آموزش کافی دیده باشد و برخی از این نکات را هنگام حل سوالات مختلف تشریحی یا تستی تجربه کرده باشد ، کتاب درسی این کتاب برای او به منبعی غنی تبدیل می شود که می تواند تمام دانش خود را مرور کند و طبقه بندی کند. اما اگر خواننده کتاب پایه ضعیفی داشته باشد و بخواهد از این کتاب به عنوان اولین منبع آموزشی خود استفاده کند ، زیرا درک عمیقی از علت این نکات ندارد ، مجبور می شود آنها را حفظ کند ، که در نهایت مانع از این می شود حل تست ها.

 

در مقدمه کتاب تست ریاضیات تجربی  خیلی سبز کامل ذکر شده است که کتاب درسی دارای تمرین و آزمون است. تعداد تمرینات (مثالهایی) که توسط خواننده حل می شود بسیار ناچیز است و ما شاهد بیشتری نسبت به نمونه های توصیفی می بینیم. البته با توجه به هدف و محدودیت حجم کتاب ، این انتخاب بدیهی به نظر می رسد. به طور کلی ، به دلیل افزودن تمرینات تشریحی به کتاب های درسی (هر چند کم) ، این کتاب نسبت به کتاب های قدیمی این انتشارات کتاب درسی پیشرفت چشمگیری داشته است.

 

قبل از ورود به اولین آزمون برای هر مبحث ، معمولاً نمونه هایی از آن در کتاب درسی وجود دارد. اما در برخی موارد این نمونه ها وجود ندارند. به عنوان مثال ، در ابتدای تابع مرکب ، هیچ مثال بیانیه ای قبل از ورود به آزمونها وجود ندارد. این در حالی است که دانشجوی تجربی در سال دوازدهم در حال یادگیری عملکرد مرکب است و قبلاً نمونه ای از آن را ندیده است. همانطور که گفته شد ، علاوه بر مثالها ، تستهایی در کتاب وجود دارد که سعی دارد انواع مختلف تستها را پوشش دهد. در مقدمه ذکر شده است که آزمونهای کتاب درسی به ترتیب ساده مرتب شده اند و باید گفت که این گزاره به طور کلی قابل قبول است. تست های اساسی ساده می توانند اعتماد و اطمینان خواننده را قبل از هر چیز تقویت کنند.

 



:: بازدید از این مطلب : 181
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 26 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نازنین نمازی

دین و زندگی پایه سفیر خرد

هدف از نگارش کتاب های دین و زندگی  سفیر خرد پایه دهم و یازدهم پوشش محتوای کنکور و کنکور سراسری است. ترتیب دروس مطابق با مطالب آموزشی کنکور سراسری است. در مرحله بعدی ، ما کتاب اساسی دین و زندگی  سفیر خرد را بررسی خواهیم کرد. این کتاب در مجموع 2571 تست و 360 صفحه دارد. همچنین ، این کتاب پاسخ تشریحی ندارد.

 

فهرست کتاب هیچ اطلاعات جدیدی به ما نمی دهد ، اما در مقدمه ، نویسنده توضیحات کاملی در مورد بخشهای مختلف کتاب ارائه می دهد و این بخش اهداف کتاب ، نحوه خواندن آن و چگونگی ارائه را به ما ارائه می دهد. از آن بیاموز که لحن کتاب کاملاً رسمی است. قبل از خرید آنلاین کتاب دین و زندگی  سفیر خرد بیشتر بخوانید.

 

دین و زندگی دوازدهم سفیر خرد

هدف از نوشتن کتاب دوازدهم دین و زندگی  سفیر خرد پوشش مطالب کنکور و البته کنکور سراسری است. ترتیب فصل ها مطابق با مطالب آموزشی کنکور سراسری است. فهرست کتاب هیچ اطلاعات جدیدی به ما نمی دهد ، اما در مقدمه نویسنده ، توضیحات کاملی درباره بخشهای مختلف کتاب آورده شده است ، و این بخش ما را با اهداف کتاب و نحوه خواندن و یادگیری این کتاب آشنا می کند. لحن کتاب دین و زندگی 12 سفیر خرد کاملاً رسمی است و به طور کلی این نوع کلمات (رسمی) در کتاب های دین و زندگی  رایج است و این کتاب نیز از این قاعده مستثنی نیست. این کتاب دارای 1265 مقاله در یک حجم 208 صفحه ای است. پاسخ تشریحی در جلد دوم کتاب رایگان است.

 



:: بازدید از این مطلب : 191
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نازنین نمازی

معرفی کتاب های شهاب اناری

 

زبان جامع مبتکران

زبان جامع  براساس برنامه درسی جدید است و مطابق با آخرین تغییرات در کتابهای درسی است. این کتاب به طور کامل دروس ارائه شده در سه کتاب دهم ، یازدهم و دوازدهم را ارائه می دهد. در نگاه اول ، این کتاب ممکن است 464 صفحه به نظر برسد ، اما با توجه به اینکه برای درس زبان انگلیسی دیگر نیازی به خرید کتاب دیگری ندارید ، می توان گفت که چنین حجمی کاملاً معقول و قابل قبول است.

این کتاب همچنین دارای یک فرهنگ لغت چاپی به اندازه جیبی رایگان است و همیشه می توانید برای مرور کلمات در کمترین زمان آن را همراه داشته باشید. این واژه نامه که به عنوان ضمیمه کتاب اصلی ارائه شده است ، تمام کلماتی را که در میان هزار کلمه پرکاربرد در انگلیسی هستند برجسته می کند.

زبان جامع  که یکی از پرفروش ترین کتاب های درسی است ، توسط شهاب اناری و روزبه شهلایی نوشته شده است

 

زبان یازدهم مبتکران

 

در کتاب زبان یازدهم مبتکران ، دروس به صورت ساده و همراه با جزئیات ذکر شده است ، تا دانش آموز بتواند همه چیز را به راحتی درک کند.

کتاب درسی تمام نکات دستور زبان و واژگان جدید را به صورت عمیق و مفهومی به دانش آموز توضیح می دهد و در پایان کتاب ، یک آزمون جامع برای خودآزمایی دانش آموز در نظر گرفته شده است.

قسمت اول آموزش گرامر

این کتاب با بخش دستور زبان شروع می شود و سپس به نکات مهم اشاره می کند و موضوع تکمیلی درس را توضیح می دهد. در انتهای قسمت گرامر کتاب ، چهار گزینه برای سوالات نوشتن آموزشی وجود دارد ، و سپس سوالات مربوط به آزمونهای سراسری و ورود رایگان در سال های گذشته وجود دارد. تمام پاسخ ها با توضیحات کامل و کامل بررسی می شود تا در صورت عدم پاسخ نادرست به آزمون ، پاسخ صحیح را با توضیح کامل مشاهده کنید.

 

زبان دهم مبتکران

هدف از نوشتن کتاب آزمون زبان انگلیسی دهم مبتکران آماده سازی دانش آموزان برای آزمون سراسری و کنکور بود. طراحی دروس کتاب با اصول علمی آموزش موضوعی تنظیم شده و این سازگاری به خوبی انجام شده است. لیست کتابها فقط شامل بخشهای واژگان ، دستور زبان ، درک مطلب و آزمونهای جداگانه برای هر درس است. لحن کتاب نیز رسمی و روان است. کتاب تست زبان انگلیسی دهم مبتکران با دستورالعمل دستور زبان برای هر درس شروع می شود و بعد از آن تست های دستور زبان برای درس دنبال می شود. سپس آموزش واژگان در چهار بخش جداگانه برای هر درس همراه با آزمون های این بخش ها ، و تست های درک مطلب و تست های دقیق بعد از تست های واژگان یافت می شوند. در پایان هر درس ، یک تست کامل از 20 تست کل درس وجود دارد. در مقدمه ، نویسنده به طور مفصل نحوه قرارگیری مطالب کتاب و همچنین نحوه استفاده از آن را توضیح می دهد که کار بسیار مفید و مناسبی برای دانش آموزان است تا بتوانند بیشترین بهره را از کتاب ببرند. علاوه بر این ، نگارش کتاب و محتوای آن مطابق با اهداف تعیین شده توسط نویسنده در مقدمه بود.

 

زبان تخصصی جلد اول مبتکران

کتاب زبان تخصصی مبتکران  دارای چهار ساختار مهم است. در کنار این کتاب که توسط مبتکران منتشر شده است ، می توانید از سی دی آموزشی آن نیز استفاده کنید که تمام مطالب کتاب روی آن جمع شده است. این کتاب ، همانطور که گفته شد ، از چهار بخش عمده تشکیل شده است. در بخش اول می توانید با خواندن پیشرفته ، در قسمت بعدی با کلمات ، در قسمت سوم با نوشتن زبان و در پایان با کنکور سال های گذشته آشنا شوید. سال ها.

 

 هر یک از این بخشها دارای اهداف مختلف آموزشی است که بر اساس آن داوطلبان می توانند در دوره تخصصی زبان مهارت کافی کسب کنند. این کتاب به بررسی واژگان ، درک مطلب و اصطلاحات تخصصی می پردازد که نویسندگان آن سعی کرده اند در بخشها و بخشهای مختلف آن قرار دهند. این کتاب دارای یک پاسخ کلیدی توصیفی است که می توانید در انتها مشاهده کنید. با مطالعه این کتاب می توانید از تکنیک های پیشرفته خواندن متن نیز بهره مند شوید .

 

زبان تخصصی جلد دوم مبتکران

این کتاب کلمات و اصطلاحات رایج و کلیدی را در قالب متن های منسجم و موضوعی به شما معرفی می کند. 21 متن آموزشی همراه با ترجمه و دسته بندی کلمات مهم به همراه مثال به یادگیری شما کمک می کند. در پایان هر فصل ، 20 سوال چهار گزینه ای برای تمرین بیشتر وجود دارد.

فصل سوم: نقشه های زبانی

در این فصل ، شما با اصطلاحات محاوره ای و انگلیسی روزمره آشنا می شوید و اصطلاحات مربوطه را در قالب موضوعات مشترک در مکالمه یاد می گیرید. این فصل و محتوای آن یکی از نقاط ضعف اکثر داوطلبان در تمام سالهای گذشته بوده است و امیدواریم محتوای آن گرهی از این گره سالها را باز کند.

فصل 4: کنکورهای سال اخیر

این فصل شامل سوالات آخرین کنکور به همراه پاسخ تشریحی برای تمرین بیشتر و نتیجه گیری نهایی است.

 

مشاهده سایر کتاب های کمک درسی در بانک کتاب  



:: بازدید از این مطلب : 197
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نازنین نمازی

معرفی کتاب های آزمون تیزهوشان پایه ششم 

1 - هوش کمپلکس ششم مهروماه 

کتاب هوش کمپلکس انتشارات مهر و ماه یکی از کتابهای درسی است که برای استفاده دانش آموزان کلاس پنجم و ششم تدوین و نوشته شده است. همانطور که می دانید انواع مختلفی از هوش وجود دارد و بر این اساس کتاب فوق برای شناسایی انواع هوش طراحی شده است. در واقع ، با ارائه یک ارزیابی مهارت عملی در این کتاب ، می توانید میزان و نوع هوش خود را حدس بزنید.

جالب است بدانید که هر فرد از دو درصد از کل قدرت تدبر و تعقل خود استفاده می کند ، بنابراین هر شخص قدرت و توانایی بهره مندی بیشتر از این قدرت خدادادی را دارد. یکی از راه های بارور سازی و شکوفایی مقاومت انسان ، تمرین و توانایی ضربه زدن به نقطه شیرین و بهبود آن است. کتاب هوش کمپلکس در این مسیر حرکت می کند و توانایی نمایش انواع هوش را برای دانش آموزان دارد. علاوه بر این ، سوالات و مطالبی برای شکوفایی استعدادهای دانش آموزان در این کتاب طراحی و تدوین شده است.

ویژگی های کتاب هوش کمپلکس مرجعی برای سوالات درباره هوش و استعداد
کتاب هوش کمپلکس ، که مرجعی برای سوالات مربوط به هوش و استعداد است ، توسط مهندس مصطفی باقری نوشته شده است. این کتاب مهم در سال 1998 به چاپ نهم رسید. اگر می خواهید منبع کامل آن را با توجه به آزمون آزمون پیدا کنید ، باید به کتاب هوش کمپلکس مراجعه کنید. بر اساس نظریه گاردنر در مورد هوش های چندگانه ، این کتاب به عنوان جامع ترین مرجع دوره های آموزش دانشجو و معلم شناخته می شود.

در این کتاب ، ما بیش از 112 بحث را ارزیابی می کنیم. در این کتاب ، بیش از 2300 تست در بخشهای مختلف هوش ، از جمله توانایی کلامی ، توانایی غیرکلامی ، توانایی مهندسی فنی ، خلاقیت و هوش هیجانی مشاهده خواهید کرد. ساختار این کتاب بسیار جامع و مفصل است ، که به توضیحات دقیق و پاسخ های بسیار تشریحی می پردازد. برای اطلاعات کامل در مورد ساختار این کتاب به ادامه مطلب مراجعه کنید.

 

هوش ET  پایه ششم فرزانگان 

هوش فرازمینی به این معنی است که هنوز هم افرادی هستند که صمیمانه به هوش اعتقاد دارند
پنجمین و ششمین کتاب هوش فرازمینی Et جامع ترین منبع و بهترین کتاب اطلاعاتی در ایران است که زیر نظر مهمترین و بهترین نویسندگان نوشته شده است. وقتی این متن را می نویسم ، تقریباً یک ماه است که کتاب هوش فرازمینی Et مرحله پنجم و ششم چاپ شده و در این دوره در کمتر از 4 نسخه در فرزانگان توزیع شده است ، این به معنای فوق العاده است ، با خواندن سطر به سطر و استفاده از تکنیک ها و راه حل های اطلاعاتی ، هوش قابل مقایسه شما صد در صد افزایش می یابد.
در واقع ، سوالی که می خواستم بپرسم یکی از سوالات مجموعه بل بود ، اما سوال؟
چرا کتاب های پنجم و ششم هوش فرازمینی Et گامی تا فرزانگان در این زمان کم محبوبیت زیادی پیدا کردند؟
در اینجا سه ​​پاسخ محکم برای این سوال آورده شده است. بیایید جواب را با هم بخوانیم
پاسخ 1: جامع ترین کتابی که تکنیک ها و روش های پاسخگویی به تست های هوش را آموزش می دهد ، نه تنها در ایران بلکه در سراسر جهان (من وسوسه شدم که کتاب را به جای دانش آموزان بخوانم) برای نوشتن کتاب هوش فرازمینی و در مقابل گامی تا فرزانگان ششم ، چندین هزار مطالعه و مطالعات زیادی انجام شده است ، در کتاب هوش فرازمینی و پنجم و ششم گامی تا فرزانگان ، شانزده مدل هوش و استعداد آموزش داده شده و تمرین شده است ، و از این نظر ، کاملاً از کتابهای مشابه جدا شده است.
خوب ، اگر قانع نشده اید ، بیایید با هم به جواب دوم برویم.
پس از تغییر در آزمون ورودی استعدادهای درخشان امسال ، تمام مطالب موجود در کتاب ET در پاییز و تابستان بازنویسی شده است ، بنابراین نتیجه می گیریم که کتاب هوش فرازمینی گامی تا فرزانگان 5 و 6 دقیقاً هوشمندترین کتاب است.

 

هوش مالتیپل ششم 

کتاب کامل و جامع یکی از مهمترین کتابها برای دانشجویان است. در داخل کتاب سعی شده است تا آنجا که ممکن است به ابعاد مختلف هوش توجه کنیم که یکی از بهترین کتاب های ممکن برای آزمون ورودی مدارس تیزهوشان و نمونه است.

در این کتاب منابع معتبری مانند آزمایش های هوش چندگانه گاردنر و همچنین آزمون های وکسلر و همچنین تست های هوش کمبریج و همچنین تست های جیمت و همچنین تست های کلاسیک تورستون و استعدادهای مکانیکی تعریف شده است. که دانش آموزان می توانند خود را به بهترین شکل بیان کنند. برای کنکور ششم تا هفتم آماده شوید. لیست کتاب ها دارای چندین فصل است ، ده فصل مهم کتاب به شرح زیر است: فصل اول کتاب ، هوش فضایی بصری و فصل دوم هوش کلامی کلامی نام دارد.
فصل سوم هوش منطقی نام دارد. فصل چهارم هوش ریاضی نام دارد. فصل پنجم هوش اجتماعی نام دارد. فصل ششم هوش فنی مکانیکی نام دارد. فصل هفتم استعداد تحلیلی است. فصل هشتم کفایت داده ها نامیده می شود.
همچنین ، در پایان کتاب هوش ششم و هفتم مالتیپل ، تست های جامعی وجود دارد و در ادامه تست های استعدادیابی پایه هفتم ، آخرین تست انجام شده را برای شما آورده ایم.
اگر شما داوطلبان و والدین عزیز نیاز به خرید کتاب هوش خیلی سبز مالتیپل ششم و هفتم دارید ، می توانید آن را از طریق بانک کتاب زنگ درخواست کنید و کتاب خود را دریافت کنید. همانطور که می دانید ، برای امتحانات ورودی بهترین مدارس در امور خود ، شما باید یک منبع کامل و کامل داشته باشید ، بنابراین انتشارات خیلی سبز با چاپ کتاب هوش مالتیپل ششم به هفتم
این کمک بزرگی به داوطلبان و دانشجویان بوده است. این یکی از کتابهای خوب برای کنکور دانش آموزان تیزهوش و بهترین مدارس و نمونه دولت است که در مورد همه جنبه های هوش و استعداد تحلیلی بحث می کند. این کتاب هوش مالتیپل است. هوش از ششم تا هفتم است. این یکی از بهترین کتاب ها برای شما دانشجویان است و امیدوارم که دوست داشته باشید آن را بخوانید

 

هوش ششم مرشد مبتکران 

هوش تحلیلی و استعداد در سال ششم دبستان یکی از مهمترین بخشهای دانش آموزان است زیرا در روند آموزش جدید با کشف مدارس تیزهوشان و همچنین آزمون های ورودی مدارس نمونه برای متقاعد کردن دانش آموزان از همه محتوای سوال ششم در مورد هوش تحلیلی و استعداد. انتشارات مبتکران برای استفاده کامل از آن ، کتاب فوق را منتشر کرده است. این کتاب از مجموعه مرشد است و همچنین کلیه سوالات استعدادهای درخشان و تحلیلی در سال ششم را می توان به طور کامل در این کتاب یافت. بیشتر از این کتاب بخوانید. ما به طور کامل و کامل به شما خواهیم گفت
همانطور که گفته شد ، با رویکرد جدید در آزمون ورودی مدارس تیزهوشان و همچنین بهترین مدارس در هر معدن کشور ، دانش آموزان سال ششم به منبع خوبی از سوالات مربوط به هوش و استعداد تحلیلی نیاز داشتند. هوش تحلیلی و استعداد 6 ، مجموعه کاملی از تمام سوالات هوش و استعداد را در سال تحصیلی مشاهده خواهید کرد. من در نوشتن این کتاب و خودم ، و بسیاری از افراد دیگر ، مانند سوالات آزمونهای بین المللی و امتحانات ، و همچنین سوالات مدارس تیزهوشان ، از آنها استفاده کردم و این باعث می شود هوش تحلیلی و استعداد 6 مرشد یکی از بهترین کتاب ها در رده خود باشد .
با خواندن کتاب ششم مرشد ، هوش و استعداد تحلیلی ، سازندگان آن سوالات این کتاب را به صورت تعداد و الگوهای تصویری در نزدیک به 1700 سوال پیدا می کنند. نمونه این کتاب کاملاً قابل قبول است. بانک سوالات ششم هوش و تجزیه و تحلیل انتشارات مبتکران دارای 8 آزمون مرحله هوشمند است که به همه آنها در جلد دیگر کتاب پاسخ داده شده است. هشت آزمون نمونه دولتی به همراه پنج آزمون جامع هوشمند و پنج آزمون نمونه دولتی در داخل کتاب ، ششمین هوش تحلیلی و استعداد توسط مخترعین دیده می شود

مشاهده سایر کتاب های کمک درسی در بانک کتاب 



:: بازدید از این مطلب : 182
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 12 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نازنین نمازی

انتشارات مشاوران آموزش به تازگی کتاب نترسیم از متن نظام جدید را منتشر کرده است .

این کتاب یکی از بهترین کتاب های کمک درسی در زمینه متن های پایان کنکور است

خرید کتاب درسی از سایت های بوک



:: بازدید از این مطلب : 191
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 17 آبان 1399 | نظرات ()