نوشته شده توسط : نازنین نمازی

بیشتر کتابهایی که تحت عنوان کتاب کمک درسی به دانش آموزان ارائه می شود ، توانایی استفاده به عنوان کتاب کنکور را ندارند ، حتی اگر این کتاب را نمی توان به دوره کنکور اختصاص داد ، چه در دوران مدرسه و چه در دوره دانشجویی. ممکن است یکی از این کتاب ها استفاده کند. تعداد کتابهایی که می توان برای خرید کتاب موفقیت آمیز در کنکور انتخاب کرد بسیار محدود است. (توجه داشته باشید که بسیاری از ناشران کتابهای درسی و کتابهای کنکور متنوعی را منتشر می کنند ، اما کتابهایی که به اندازه کافی موثر باشند که بتوانند در دانشگاه کنکور تلاش کنند ، بسیار محدود است).

 

با توجه به محدودیت های کتاب های مثمر ثمر ، وقتی اخبار مربوط به نشریه توسط بسیاری از داوطلبان مورد توجه قرار می گیرد و توسط معلمان و استخدام کنندگان سال های گذشته به داوطلبان جدید معرفی می شود ، آنها نام های موثر و شناخته شده ای در این زمینه برای سالها خواهند بود. نمونه بارز آن انتشارات خیلی سبز است.

 

انتشارات خیلی سبز یکی از منابع و مراجع اصلی در سبد خرید بسیاری از داوطلبان از سال ها پیش بوده و هر ساله پس از اعلام پذیرش ، داوطلبان موفق اغلب از کتاب های این نشریه به عنوان منبع اصلی یا همیاری خود یاد می کنند. البته باید توجه داشت که انتشارات بسیار سبز را نمی توان تنها مرجع معتبر و پربار در سبد معرفی یا خرید کتاب کنکور برای داوطلبان دانست. سایر نشریات مانند مهروماه ، انتشارات مبتکران ، انتشارات تخته سیاه و ... دست به دست هم می دهند و با ایجاد یک بانک کتاب کامل و جامع ، زمینه های پذیرش داوطلبان کنکور را در این آزمون دشوار و سرنوشت ساز فراهم می کنند.

 

با این حال ، فقط دانستن نام چند نشریه معروف که در انتشار کتاب های کمک درسی کنکور تبحر دارند کافی نیست و دانش آموزان یا والدین آنها برای انجام یک خرید هوشمندانه و موثر باید موارد زیادی را به عنوان نکات اساسی در نظر بگیرند. . . نکات کلیدی خرید کتاب کنکور بسیار زیاد است و می توان گفت با توجه به تعداد داوطلبان و شرایط منحصر به فردی که دارند ، ممکن است یکی از ویژگی های آن نمایان شده و به روزتر شود. اما در ادامه سعی خواهیم کرد تا با بررسی جامع ترین روشهای شناخت کتاب موثر کنکور برای خلاص شدن از آزمون و ورود به دانشگاه مورد نظر ، این امر را تا حدودی تسهیل کنیم

 

خرید کتاب کمک درسی

 

اگر می خواهیم بانک کتاب عالی را به شما معرفی کنیم ، می توانیم به سایت "های بوک" مراجعه کنیم. در این سایت علاوه بر چند کتاب بسیار سبز ، تعداد زیادی کتاب درسی نیز مشاهده خواهید کرد. این کتاب ها نیز یکی از پیشنهادات عالی ما هستند. بهترین افرادی که رتبه های اول کنکور را کسب کرده اند به این کتاب ها اعتماد کرده و آنها را خریداری کرده اند. از میان کتابهایی که در "های بوک" موجود است ، می توان به مجموعه انتشارات گاج ، راه اندیشه ، مشاوران آموزش ، نشر الگو ، رتبه ساز و تخته سیاه و ... اشاره کرد. با خرید کتاب درسی در تمام مراحل تحصیل خود ، شما نزدیکتر به پذیرش در دانشگاه با رتبه های اول خواهید بود. علاوه بر کتاب های استخراج ، می توانید بهترین کتاب های درسی را برای فرزندان خود در هر پایه ای خریداری کنید.

 

 





:: بازدید از این مطلب : 155
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 22 خرداد 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: